22 december 2006

Snacka om uppehåll....

Snacka om att pappa slöat till! Han har inte uppdaterat min blogg sen min födelsedag (det är ju minst 100 år sen) som inföll den 1 september. Skriv in det datumet i era almanackor så att ni inte glömmer att skicka mig en present (pengar går oxå bra) när jag fyller 2, hihi!

Ja nu tänkte jag lägga upp en del bilder som min pappa tagit. Det är bilder från i somras och fram tills nu.



Här är jag o pappa på Lilla Helwetets uteservering. Pappa hade några kompisar som var i Halmstad och partajade så då passade vi på att träffa dom. Det var Malin från Göteborg och Cissi och Linda från Stockholm. Först träffade vi dom på After Beachen i Tylösand och senare på kvällen på Lilla Helwetet. Dom var jättetrevliga och tycke att jag var en söt liten tjej...hihi!



Här är det jag o Malin som poserar lite för kameran. Malin ska jag åka o hälsa på i Göteborg och då ska vi gå på Liseberg har jag bestämt. Jag ska åka lite olika grejer som snurrar o sen ska jag vinna ett jättestort gosedjur. Kanske ska vi gå o shoppa lite kläder oxå för det finns ju många bra affärer i Göteborg.



Här är det jag o Linda som poserar. Linda gick verkligen in för poserandet och gjorde en fotomodellslängning med håret! Det blev sådär tycker jag... Hon drar upp min top så att jag visar magen! Det blev inte heller så bra. Cissi lyckades vi inte få med på samma bild som mej jag vet inte om hon inte fick chansen eller om hon inte ville vara med på bild. Men det var kul att träffa dom alla tre och jag hoppas att vi kan ses igen till sommaren.

Här tar jag en runda med min gåvagn. När denna bilden togs kunde jag inte gå utan stöd. Det känns som evigheter sen för nu kan jag inte bara gå utan springa jättefort. Typ om jag springer mitt allra allra saktaste så springer jag ändå ifrån mamma o pappa... Nästan i alla fall.. Å då springer dom sitt allra snabbaste! Ha ha! Nu ljög jag nog lite...

Inga kommentarer: