17 februari 2006

Jag kan sitta själv!


Jaha nu börjar man närma sej vuxenlivet... Idag satt jag helt själv utan stöd. Mamma o min fadder Håkan tappade nästan hakan så förvånade blev dom. Dom visste inte att jag o pappa i ett par veckor har smygtränat på att sitta och att vi nyligen påbörjat projekt "gå själv till kiosken o köp en påse blandgodis"... Sitta själv är ju lätt som en plätt!

I förmiddags var jag på babysimmet och dök under vattnet en 5-6 gånger. Jag dök från kanten nästan helt själv och kan nu vara under vattnet i flera sekunder. Det var sista gången på babysimmet idag så vi hade avslutning med simgruppen Ankan. Jag fick mitt livs första diplom + en glass modell "Lill-Per" fast min pappa åt upp det mesta av den..hihi

Nu ska jag kolla på "Lets Dance" och se om jag kan lära in några schyssta moves... Vi hörs! Tjing!!

Inga kommentarer: