27 mars 2006

Min pappa har fyllt år....

Min pappa fyllde år i fredags. Jag och pappsen startade firandet med att gå på babysim på förmiddagen. Pappa tycker att det är lika kul som jag själv tycker. Jag är jättebra på att dyka från kanten. Mina simlärare tycker att jag är asbra på att dyka så jag får nog snart gå i vuxengrupp. Jag fick nya kläder och nya leksaker till pappas födelsedag. Jag tycker att det är kul att leka med mina leksaker. Däremot tycker jag inte att det är särskilt kul att sova. Ibland sover jag bara 10-15 minuter innan jag vaknar och efter den korta stunden är jag illpigg. Ibland sover jag räv och när pappa eller mamma kommer in för att kolla om jag sover så vänder jag mig snabbt om och tittar på dom. Då brukar dom börja skratta, plocka upp mej och kelas lite med mej. Det tyvker jag är goseligosigt....

Inga kommentarer: