28 april 2006

Nya kompisar....



Hej igen alla! Jag har fått några nya kompisar. Först är det en Killkompis som heter Kevin. Han är jättesöt och har stora fina mörka ögon och dessutom jättemycket hår... Min pappa säger att han har samma frilla som Cosmo Kramer i Seinfeld. Vi hade jättekul när vi lekte och jag skrattade så mycket så jag dreglade ner min tröja.. Haha


Sen har jag fått en annan killkompis som heter Tage. Min pappa säger att han ser en cykelhandlare från Rydöbruk (Tage Ousbeck) framför sig när han hör namnet Tage. Men Lill-Tage va jätteschysst! Han e en gooo göbbe från Göttelabööörg vettladuuu.... Han bårrra prraaata så haaaääärr helaaaa tiiiiiiiiddddeeennn o annrraaa goaaaaa grrrraaaäääjjeeeer. Eeee duuuuuuuu gooooo ällllerr...Tjjjjjöööööööötaaaaaaaa...

På bilden har jag precis berättat för honom att det med största sannolikhet bor ett monster under hans säng som tycker om att äta småkillar från Göteborg... Bleeeevvvvv hannnnn rädd eeeeeäääääääääällllerr...... Tjjöööötttttaa....

Inga kommentarer: