6 januari 2006

Min kompis Linn


Igår var det trettondagsafton och min kompis Linn från Varberg kom o hälsade på. Ja hon kom inte ensam utan hade sin mamma Vonna och sin pappa Pelle med sig. Jag tycker att det är jättekul att träffa Linn för hon e lite busig precis som jag.


Linn har precis som jag fått många julklappar av tomten. Hon hade med sig sin elgittarr som hon fått. Den har även tillhörande solbrillor med inbyggt headset som man kan sjunga i. Linn kunde spela jättebra och har av sin mamma fått lära sig en massa tuffa rockposer. Linns mamma Vonna brukar nämligen plåga sin omgivning med att ALLTID spela luftgittarr på alla fester. När hon går in i det stadiet brukar hon kalla sej för Osty Ostbourne



Min pappa Johnny ville naturligtvis också prova gittarren. Dra ett par riff och lägga ett par tuffa poser. Som ni ser på bilden så tyckte Linn att pappa var jättebra.... Hon sa att hon inte sett nåt bättre sen det senaste julbordet i Aranäsgården då hennes pappas kompis Boman sjöng "Livet är en fest". Lite pinsamt är det dock att vi bor mitt i stan och att man kan se in i vår lägenhet... Hoppas att inte nån fullsatt stadsbuss körde förbi när pappa lirade för då får jag nog skämmas lite...

Självklart provade jag också på att lira gura. Det gick väl sådär... Jag har små händer så det var en del problem med att ta barreackorden men efter lite träning så gick det ganska hyfsat. Speciellt nöjd är jag över att jag trots min ringa ålder ser så cool ut. Ja som ni förstår så rockade mitt livs första trettondagsafton rätt fett!

Inga kommentarer: