24 januari 2006

Min nya stol

Hej alla mina bloggare! Nu har min pappa slöat till igen och inte uppdaterat min blogg på ett tag. Ni kanske tror att jag bara slöat ätit och sovit den senaste veckan men då tror ni fel... Jag har gjort en massa saker trots att min pappa inte varit hemma. Idag har min pappa varit i Malmö och haft en utbildning för en massa lärare och poliser. Han åkte iväg när jag sov men kom i alla fall hem innan jag hann gå o lägga mig. När han körde hem ifrån Malmö körde han inom IKEA och köpte en stol till mej. Jag tycker jättemycket om att sitta i den speciellt om jag får sitta o äta ett rån.
När han kom hem så hjälpte jag först pappa att montera ihop stolen, Jag tyckte att det var jättelätt så det var nog tur att jag hjälpte honom med det. Sen kelade jag o pappa en stund innan jag lekte lite med min kompis Grodan. Grodan är en jättebra kompis och han klagar inte även om jag biter honom i hans grodlår. Pappa gillar oxå att kela med grodan men tycker inte om att den blir så blöt när jag sitter och biter i den. Men jag försöker förklara för min pappa att grodor faktiskt trivs lika bra i vatten som på land. Nu ska jag äta lite sen ska jag gå o lägga mig för klockan är faktiskt snart 22.00 och jag är bara snart 5 månader. Tjingeling på er o godnatt!

Inga kommentarer: