29 januari 2006

Söndag.....




Idag e det söndag så då bara vilar jag. Alldeles nyss bajsade jag ett rejält lass så pappa fick duscha mej. Att duscha är jätteskönt och jag gillar vatten. Förresten var jag på babysim i fredags och gjorde tre dyk. Det var lätt som en plätt trots att jag missade va med förra veckan. Efter duschen låg jag en stund o lekte med mina kompisar Grodan och Röda Hunden.




Jag längtar lite efter min storebrolla för han har inte varit hemma sen jullovet. Nästa lördag ska han göra sin riktiga A-lagsdebut i Huskvarna då dom möter Öster i en träningsmatch. Min pappa jobbar hela den helgen annars skulle vi åkt och tittat på matchen som dom spelar i tipshallen i Växjö. Men jag ska hålla tummarna för att det ska gå riktigt bra. Jag har lagt upp ett lagfoto med storebror här på min blogg. Min storebror Robin är målvakt nr tre från vänster i mitten av bilden.

Inga kommentarer: