2 augusti 2006

Mitt första besök i huvudstaden

Här ser ni en bild på när jag åker tunnelbana för allra första gången. Jag åkte från Slussen till Rådmansgatan för vi skulle ut och äta på Grill. Där träffade vi pappas f.d jobbarkompis Espen, hans tjej Isabelle och hennes dotter "Vallan". Dom var jättesnälla tycker jag och vi hade en mysig kväll.

Jag hoppas att dom kommer ner till Halmstad och hälsar på oss snart.

Mamma och pappa hade ätit sent och var inte så hungriga. Dom delade en portion ribs som dom inte tyckte om. De var alldeles för rökiga i smaken.... Annars är Grill ett coolt ställe med en massa mysiga soffor som man kn sitta och softa i. Vi hängde där till 22.30 sen tyckte mamma o pappa att det var dags för mej att sova.


När vi gick hem så ville jag att vi skulle gä förbi riksdagen, slottet och Gamla Stan. Det var jättefint speciellt Gamla Stan. Fastän klockan var ganska mycket så var jag pigg som en mört. Sova det kan man göra när man blir gammal (som pappa)....









Sen sov jag min allra första natt på hotell. Det var jättemysigt och på morgonen efter så underhöll jag alla gästerna i matsalen genom att göra en massa kul ljud.

Inga kommentarer: