2 augusti 2006

Saker jag gjort för första gången



Här ser ni när jag stod upp i sängen för allra första gången.Gissa om mamma o pappa blev förvånade när dom kom in i rummet... Hihi

Här har jag precis fått en gåvagn som pappa köpt till mig. I början var det roligast att åka i den men nu kan jag faktiskt använda den som det är tänkt

Här är jag på Öckerö utanför Göteborg. Jag, mamma och pappa åkte till Göteborg för att lämna Robin på centralen. När vi ändå var i Göteborg så åkte vi ut till Öckerö för att hälsa på pappas kolleger.

Det var jättefint väder så jag badade och efter badet åt jag min allra första Päronsplitt! Mums!!!

mmmmm.... Såhär gott var det när jag för första gången mumsade i mig ett Ballerina kex... Erkänn att ni blir sugna...

Här är jag o pappa när jag besöker Torekov för första gången. Det var jag, pappa, mamma storebror Robin och hans tjej Nina som var på utflykt. Vi vhade jättemysigt och jag blev kompis med några måsar och en gråsparv...

Inga kommentarer: