2 augusti 2006

Stockholmsbesöket del II

På fredagen när min pappa jobbat färdigt och klarat av alla möten så gick vi på stan och kollade i affärer.

En massa studenter åkte omkring på lövade lastbilsflak, spelade musik och var jätteglada att skolan äntligen var slut. Tänk jag som har sex år kvar tills jag börjar första klass....

Det var hur mycket folk som helst på stan och ni som känner mig vet att jag älskar att vara bland människor. Ju mer folk desto bättre...


På kvällen åkte vi ut till pappas jobbarkompis Robert och hans tjej Benosch... Döm är jättesnälla och det är skojigt att träffa dom. Benosch har en bebis i magen och det är en liten flicka precis som jag. Någon gång i november ska den komma ut och leka med mej.

Den 11 augusti ska Robert och Benosch gifta sig och då ska mamma och pappa vara med på brölloppet. Då får inte jag följa med utan jag ska vara hemma hos storasyster Sanna och en natt ska jag vara hos moster Helen och morbror Janos. Då ska jag busa med dom...hehe...







Benosch har en brorson som heter Sahman (jag vet inte riktigt hur det stavas) han är ungefär 3 år och jättesöt. Han har lite skojiga leksaker sopm jag fick låna. Roligast var en gul bil som man kunde sitta på. När jag kört en liten stund kände jag mig så tuff att jag kunde dra upp båda fötterna... Coolt va???

PÅ söndagen så var det dags att åka hem igen. Jag tycker verkligen att det är tråkigt att åka bil så långt. Jag blir jättetjurig av bilåkning och vill bara skrika. Det gick ändå bättre att åka hem än att åka dit.

Men nu är jag så stor så att jag kan nog åka bil rätt långt utan att gnälla... Men e e väl ingen bebis!!

Inga kommentarer: