2 augusti 2006

Sol bad och lata dagar


Jag älskar att bada. Simma och dyka det gör jag som en liten fisk. Pappa har köpt en simring som jag använder och med den kan jag simma alldeles själv.

Jag tycker om att bada på simstadión Brottet där är det klorerat havsvatten och det är tempererat vatten så det är inte så kallt som det kan vara i havet.

Men jag bangar inte för ett havsbad. På bilden är jag i Skrea som ligger i Falkenberg. Här har jag kommit på att det är kul att gegga med sand och vatten. Enda problemet är att blöjan sög upp så mycket vatten att jag fördubblade min vikt. Detta medförde att jag blev en aning långsammare än normalt. Men varför jäkta! Det är ju semester.....




Vi har haft Marinfestival här i Halmstad. Det var en massa fina gamla segelfartyg som kom på besök till Halmstad hamn. Dessutom så var det RIX-FM konsert i stationsparken och en massa matserveringar. Det var mysigt att gå omkring och titta på fartygen dessutom träffade vi en massa folk vi känner.

Där träffade vi oxå mina kompisar Alex och Max K som egentligen bor i New York. Nu var dom dock på semester i Halmstad med sin mamma Karin medan pappa Diego är kvar hemma i N.Y och jobbar.

Pappa bjöd oss på Glass. Jag åt en Sia-Trollis och Alex och Max K åt varsin Sverige glass... Visst var dom söta både tjejerna och glassarna..

Inga kommentarer: