2 augusti 2006

Sommaren i Halmstad

Jag har tillbringat hela sommaren hemma i Halmstad. Vädret har varit helt underbart nästan varje dag har man vaknat med sol och en blå himmel.

I slutet av juni hade vi en bebisträff med dom bebisarna som gick i min BVC-grupp. Alla hade växt till sig sen vi sågs sist. Vi busade, fikade och hade jättekul....



Min storebrolla Robin kom hem på lite semester när det var fotbolls VM. Annars har han mest hållit sig i Huskvarna och tränat fotboll. Jag längtar tills jag får sitta på läktaren ooch se honom spela i fotbolls VM.

Storebrollan lärde mig borsta tänderna. Det var lätt som en plätt!b Men godast är att äta tandkrämen direkt...

Alla säger att jag är jättelik min storebror men då blir min storasyster Sanna avis så jag brukar säga att jag liknar båda lika mycket...







Tandbortsen och Bamsetandkrämen köpte jag o pappa på apoteket. Jag har en Lille-Skutt tandborste. Lille-Skutt är jättesöt tycker jag och pappa säger att jag liknar honom nu när jag fått fyra kanintänder.

Nu måste jag borsta tänderna varje morgon och kväll så att inte tandtrollen kommer. Just nu har jag fyra tänder men några till är på gång.

Mamma o pappa skrattar åt mej och säger att jag har en Tore Skogman glugg mellan mina kanintänder i överkäken... Jag har ingen aning om vem Tore Skogman är....

Inga kommentarer: