11 juni 2011

En härlig sommardag i Kristianstad

I morse tog jag, Anki och Nellie bilen till Kristianstad. Vi mötte upp Sannas svärföräldrar på stan för att ta över Nim. Vi gick in i butiken som Sanna jobbar i för att säga hej. Ett besök som inte var gratis. Först köpte jag två Skitsnygga Calvin Klein kallingar för en femhundring. Men det slutade naturligtvis inte med det för då började Sanna plocka fram lite kläder som hon tyckte jag skulle ha. Det slutade med att jag gick därifrån med en skinnjacka, ett par Replay jeans och en Filippa K T-shirt och femochetthalvttusen mindre på lönekontot.

Men vafan man lever bara en gång och tIds nog sitter man (i bästa fall) på hemmet och vet kanske inte ens vem man är.

Träffade på torget i Kristianstad en helskön gatumusikant som heter Anders. Jag filmade ett par låtar med honom som jag ska lägga upp kommande dagar. Vi snackade lite om Halmstad och kom fram till att han borde komma dit och liva upp gatulivet. Kanske under Tall Ship Race i sommar.

Inga kommentarer: