30 juni 2011

Mitt namn är Johnny, Johnny %%LastName%%!

Haha!
Mitt Härliga flyt fortsätter! I onsdags en storvinst på hela 80 kronor på Joker. Idag ett glädjande mejl som förkunnar att jag är en av tre i slutomgången av en tävling där man kan vinna en Iphone 4. Detta helt utan att jag har anmält mig till deltagande i tävlingen. Jag var medveten om att mitt efternamnsbyte från Johansson (min mors släktnamn) till Mostacero (min fars släktnamn) skulle vålla mig vissa problem. Framförallt för att en naturlig följdfråga ofta är hur det stavas Men så j-a svårstavat är det väl ändå inte... Kolla in det sköna meddelande som jag fick här nedan.


Hej Johnny %%LastName%%!
   
Grattis, du är vår möjliga vinnare !

Vi glädjer oss att meddela att du är bland de utvalda inför
sista dragningen av en av följande produkter från Apple: iPhone  4 -
iMac - iPad 2

1. Mattias Granqvist
2. Johnny %%LastName%%  
3. Malin Åkesson"

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Spam ju! :)